نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

درخشش نوجوان دیلمی در هجدهمین مسابقه نقاشی کودکان ژاپن

عضو نوجوان کانون دیلم در هجدهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان ژاپن « کاناگاوا ۲۰۱۱ » افتخار آفرید 

 

دریا زورقیان نوجوان 12 ساله دیلمی با شرکت در هجدهمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان ژاپن « کاناگاوای ۲۰۱۱ »  دیپلم افتخار این رقابت معتبر هنری را به خود اختصاص داد. 

 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این مسابقه به همراه دریا زورقیان 11 کودک و نوجوان هنرمند ایرانی نیز افتخار آفرینی کردند که از این میان دو نفر موفق به دریافت جایزه ویژه و بقیه دیپلم افتخار کسب کردند.

لازم به ذکر است این افتخار آفرینی در حالی به دست آمده است که 22443 اثر نقاشی از 77 کشور جهان در هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی دوسالانه نقاشی کاناگاوا 2011 شرکت داده شده بود.

بر این اساس غزل گودرزی عضو 9 ساله مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون تهران و مژده کرد افشاری عضو کانون استان گلستان موفق شدند دو جایزه‌ی ویژه و دیپلم افتخار این رقابت هنری را از آن خود کنند.

دریا زورقیان عضو 12 ساله مرکز فرهنگی هنری کانون دیلم نیز به همراه 9 عضو دیگر کانون به نام‌های امیر علی میرفندرسکی و لعیا جدیدی هر دو 5 ساله از مرکز آفرینش‌های کانون تهران، علی فتحی و روح الله طاهری هر دو 9 ساله از کرمان و یزد، رسول رضایی 10 ساله از قزوین، رامین ندیمی، امیرحسین گنج‌ده و مهسا قویدل همگی 12 ساله به ترتیب از تهران، بندرانزلی و مرکز آفرینش‌های تهران همچنین محمد رضا نبات دوست 15 ساله از مرکز آفرینش‌های تهران، دیپلم های افتخار این مسابقه را به دست آوردند.

در این مسابقه کودکان و نوجوانان شرکت کننده از سراسر جهان با موضوعات؛ کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم، خانواده و همکاری و تعاون، از گروه های سنی 5 تا 16 سال شرکت کردند که از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور آثار 158 کودک ونوجوان به این رویداد بین المللی ارسال شده بود. 

برای مشاهده سایر نقاشی ها اینجا را کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد