نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

صدها کودک و نوجوان بوشهری از جشنواره یکهفته با کانون دیدن کردند

صدها کودک و نوجوان بوشهری از جشنواره یکهفته با کانون دیدن کردند.

هفدهمین جشنواره یکهفته با کانون که از روز 16 مهر ماه هماهنگ با سراسر کشور در بوشهر آغاز شده بود،سه شنبه 26 مهر ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر این جشنواره که می بایست تا 20 مهر ماه به کار خود پایان می داد به دلیل استقبال دانش آموزان بوشهری تا 26 مهر ماه ادامه یافت.

زکیه امیر پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر استقبال از این جشنواره را خوب دانست و افزود: در این جشنواره برای نخستین بار در بوشهر فعالیت های کانون به صورت منظم و شکیل در 10 غرفه به مخاطبان معرفی شد.

مدیر کانون استان بوشهر افزود: در این جشنواره ضمن معرفی فعالیت های عمده کانون، کودکان و نوجوانان در فعالیت های کارگاهی نیز مشارکت داشتند.

وی بیان داشت: موضوع اصلی این جشنواره در بوشهر «معرفی سرزمین» است که مربیان کانون با شیوه های مختلف به این موضوع پرداختند.

امیر پور تصریح کرد؛ در این جشنواره به نسبت جشنواره های گذشته توجه ویژه ای به اطلاع رسانی و استفاده از توانمندی حداکثری همکاران شده است.

بر اساس این گزارش در غرفه های ده گانه نمایشگاه، فعالیت های؛ نمایش خلاق، قصه های بومی و محلی، بازی و سرگرمی، بحث آزاد و کارگاه های مختلف ادبی، سفال، کاردستی و صدف سازی، نقاشی، پویانمایی و نمایش فیلم معرفی گردید.

در طول برگزاری جشنواره نیز کارشناسانی از معاونت فرهنگی کانون و همچنین مدیریت هماهنگی امور استانها از نمایشگاه دیدن کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد