نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

موفقیت گروه نمایش عروسکی مرکز دالکی استان بوشهر در نیشابور

در جشنواره دانش آموزی نیشابور اتفاق افتاد: 

موفقیت گروه نمایش عروسکی مرکز دالکی استان بوشهر    

.

  

 .

 گروه نمایش عروسکی اعضاء دختر مرکز فرهنگی هنری کانون دالکی در بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به عنوان برگزیده این مسابقات معرفی شدند.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گروه نمایش عروسکی اعضاء کانون با عنوان:  « قاصد بهار » در قالب یک گروه دانش آموزی به همراه مربی این مرکز به نمایندگی از آموزش و پرورش استان بوشهر توانست ضمن حضور در بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور،  با اجرای موفق خود به عنوان یکی از گروه های برگزیده این جشنواره معرفی شود.

    به گفته عصمت دانش مربی مسئول مرکز دالکی و سرپرست این گروه: در بخش نمایش عروسکی این جشنواره 11 استان شامل: « فارس ، اردبیل ، مرکزی ، خوزستان ، یزد ، کرمانشاه ، اصفهان ، ایلام ، قزوین ، آذربایجان غربی و بوشهر » حضور داشتند که اکثر اجراها به شیوه بن راکو و ماوراء بنفش به روی صحنه رفت.

 نمایش عروسکی « قاصد بهار » به شیوه ترکیبی با استفاده از نور ماوراء بنفش ایفای نقش کرد و توانست به دلیل جذابیت و رعایت اصل سادگی و هزینه کم در ساخت دکور و عروسک و همچنین اجرای خوب و هماهنگ اعضاء گروه  ضمن دریافت جایزه و لوح سپاس جشنواره به  عنوان گروه برگزیده معرفی شود.

شایان ذکر است همزمان با برگزاری جشنواره در رشته های هنرهای دستی و تجسمی در فرهنگسرای سیمرغ این شهر ، از مجموع هفت هزار و 996 اثر برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری ، نمایشگاهی از 260 اثر دانش آموزی برای بازدید علاقمندان دایر شد.

در این جشنواره یک هزار و 355 دانش آموز دختر و پسر در رشته های هنرهای آوایی و سرود ، هنرهای نمایشی با گرایش های صحنه ای و عروسکی، هنرهای دستی و تجسمی با هم به رقابت پرداختند.

اعضاء کانون پس از زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) پنجشنبه 21 مرداد ماه به استان بازگشتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
a پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 10:30

گروه نمایشی خیلی خوبی بود ولی حقشونو خوردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد