نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

سه مربی هنری از استان بوشهر برگزیده مسابقه تجربه های خلاق شدند

 

 

 سه مربی هنری از استان بوشهر 

 .

 برگزیده مسابقه تجربه های خلاق شدند 

 

    بر اساس اعلام مدیریت آفرینشهای ادبی و هنری کانون کشور سه مربی از استان بوشهر در مسابقه « تجربه های خلاق در آموزش هنر به کودکان و نوجوانان » برگزیده شدند.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این مسابقه که در سه بخش نقاشی، خوشنویسی و سفالگری برگزار شد، مربیان خلاق کانون در سراسر کشور تجربه های خود در ارتباط با کارگاه های مختلف هنری را به مدیریت آفرینشهای ادبی و هنری کانون ارسال کردند که پس از بررسی کلیه موارد ارسالی بر اساس رای داوران از استان بوشهر در رشته نقاشی خانم کبری حسینی از مرکز فرهنگی هنری دیلم و در رشته خوشنویسی خانم ها منظر قنبر پور از مرکز شماره 2 بوشهر و راضیه حاجیانی از مرکز کاکی به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

    به نقل از مرکز آفرینشهای هنری استان بوشهر:  « خلاقیت مبنای کار در کانون است و آموزش هنر توأم با نشاط و جذابیت در مراکز لازمه آن می باشد ... . »

    بر همین اساس تبادل تجربه میان مربیان سراسر کشور ، ثبت تجربه های کانونی و آشنایی این عزیزان با تجربه های تازه و خلاق سایر همکاران در جهت افزایش کیفیت کار در مراکز کانون از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه ذکر گردیده است.

     شایان ذکر است در بخش نقاشی 15 نفر ، خوشنویسی 19 نفر و سفالگری 14 نفر از سراسر کشور به عنوان برگزیده معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد