نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نمایشگاه نقاشی در مرکز بردخون

 

  

 

  

 

   به همت مربیان و اعضاء مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردخون نمایشگاه نقاشی با عنوان جلوه ها در این شهر برپا شد. 

 

  

 

    به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر در این نمایشگاه که از تاریخ 30 فروردین ماه و به مدت یک هفته در کانون این شهر برپا گردیده است 73 اثر از مربی هنری و کودکان و نوجوانان بردخونی به نمایش درآمده است.

    در این نمایشگاه 54 اثرنقاشی با موضوع اصلاح الگوی مصرف از کودکان و نوجوانان بردخونی به نمایش در آمده است. بچه های بردخونی در نقاشی های خود صرفه جویی در مصرف آب و برق را بیش از موارد دیگر مورد توجه قرار داده اند. 

 

 

    همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه 19 اثر زیبا از هنرمند و مربی توانمند بردخونی  آقای حسین ریشهری   با موضوع زیبایی های بردخون به نمایش درآمده است.

    غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری استان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تأکید بر فرهنگ سازی الگوی مصرف در بین کودکان و نوجوانان گفت: این نمایشگاه گام کوچکی بود تا بتوانیم اصلاح الگوی مصرف را در بین بچه ها نهادینه کنیم

 

 

    وی ضمن خوب ارزیابی کردن کیفیت این نمایشگاه افزود: استان بوشهر دارای جاذبه های طبیعی وگردشگری فراوانی است که قسمت مهمی از آن در منطقه بردخون قرار دارد و انسان با مشاهده آن می تواند بیش از پیش به قدرت لایزال الهی پی ببرد.

    شهر بردخون با بیش از 5000 نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر و از توابع شهرستان دیر می باشد که مردمان این دیار بیشتر به کار صیادی و کشاورزی اشتغال دارند.

    قسمت مهمی از فازهای توسعه میادین گازی پارس شمالی در این منطقه اجراء می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد