نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

تندیس های شنی

 

 هم زمان با سالروز فتح خرمشهر

 

 مسابقه تندیس های شنی در دیلم برگزار شد

 

به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور بیش از 1500 نفر از کودکان ، نوجوانان و والدین دیلمی در کنار ساحل زیبای خلیج فارس مسابقه بزرگ تندیس های شنی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی کانون در ابتدای این مراسم که آقای ستار پناهی – فرماندار شهرستان دیلم ، سرگرد شهبازی – فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان – بخشدار شهر امام حسن و تنی چند از مسئولین حضور داشتند خانم مریم آل بهبهانی – مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم – ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی هنری اظهار داشت: فتح خرمشهر یک واقعه بزرگ دوران دفاع مقدس بود که در این راه هزاران شهید تقدیم انقلاب و نظام شد و بر ماست که با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع و همچنین مشارکت عمومی کودکان و نوجوانان شهر ضمن دعوت از این عزیزان برای نشان دادن توانمندی و خلاقیت های هنری خود به نوعی فرهنگ دفاع از کشور را نهادینه کنیم.

 

 

 

   وی همچنین ضمن تشکر از حضور مسئولین افزود: توجه به کارهای فرهنگی و حضور مسئولین شهرستان در چنین برنامه هایی باعث رضایت بیش از پیش مردم از خادمان خود و تبلور خلاقیت و نوآوری در بچه ها می شود.

 

 

 

    در این مسابقه بزرگ بچه ها در کنار بزرگ ترها اشکال زیبایی از دوران دفاع مقدس ، سنگرها ، سربازان ، مسجد جامع خرمشهر ، ادوات جنگی و ...  را با ماسه های خیس ساحل ترسیم کردند.

    در پایان این مراسم با مساعدت فرماندار شهرستان به 11 نفر از بزرگترها و 45 نفر کودک و نوجوان که تندیس های با معنا و زیباتری را خلق کرده بودند به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد