نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

افتتاح نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان در بوشهر

 

هم زمان با دومین روز از دهه مبارکه فجر نمایشگاهی از آثار منتخب نقاشی و نشریه دیواری اعضاء کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با موضوع : « انقلاب و محرم » در بوشهر برپا شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی کانون در آیین گشایش این نمایشگاه که با حضور مدیر و مربیان کانون پرورش فکری و همچنین دانش آموزان بوشهری برگزار شد غلامعلی قادریان – مدیرکانون – ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر به تمامی کودکان و نوجوانان در تشریح حرکت عظیم حضرت امام حسین (ع) و فرزند ایشان حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام حسین (ع) با قیام خونین خویش اسلام عزیز را بیمه کرد و فرزند ایشان – حضرت امام خمینی (ره) -  راه آن بزرگوار را ادامه داد و انقلاب عظیم مردم ایران را به پیروزی رساند. امام خمینی با انقلاب خود سر فرازی ، عزت ، شجاعت و غرور ملی را برای ما به ارمغان آورد.

    وی در خصوص برپایی این نمایشگاه نیز افزود: از بین 100 اثر نقاشی و 50 روزنامه دیواری رسیده از سراسر استان 20 اثر نشریه دیواری و 60  اثر برتر نقاشی انتخاب و به بخش نمایشگاه راه یافت. علاوه بر این بخشی از نمایشگاه نیز به پرده خوانی از واقعه کربلا اختصاص یافت.

    ایشان در پایان با دعوت از مردم برای بازدید نمایشگاه زمان برپایی آنرا تا پایان ایام دهه مبارکه فجر اعلام کرد.

    شایان ذکر است در بخش دیگری از این نمایشگاه آثار دستی کودکان و نوجوانان معلول بوشهری نیز به نمایش درآمده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد