نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برپایی نمایشگاه نقاشی از عاشورا تا انقلاب در جم

 

با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جم نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان جمی با عنوان از عاشورا تا انقلاب افتتاح گردید.

 

   به گزارش روابط عمومی کانون در مراسم افتتاحیه نمایشگاه امام جمعه شهرستان جم استان بوشهر ضمن تشکر از مربیان و اعضاء کانون این نمایشگاه را یک حرکت و بستر مناسبی برای رشد آگاهی و درک کودکان و نوجوانان از قیام حضرت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی دانسته و گفتند: ابزار فرهنگی و هنری یکی از مناسب ترین راه های معرفی قیام سید الشهداء و انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب است که می بایست با ظرافت هر چه تمام تر انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان نیز ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه  از نزدیک با کودکان و نوجوانان هنرمند آشنا و در خصوص مسائل و مشکلات کانون صحبت کردند.

در بخش دیگری از این نمایشگاه که با هدف معرفی پیام های قیام کربلا و رشادت های حضرت زینب (س) برپا شده بود مربیان کانون با استفاده از ماکت ، کودکان و نوجوانان را با اهداف و پیام های قیام امام حسین (ع) و نقش حضرت زینب (س) در معرفی این حرکت بزرگ آشنا کردند.

شایان ذکر است در برپایی این نمایشگاه شورای اسلامی و آموزش و پرورش شهر جم با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد