نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

شمارش معکوس آغاز سومین جشنواره پویانمایی «موج» در بوشهر

سومین جشنواره پویانمایی «موج» با حضور استان‌های اردبیل، مرکزی و بوشهر از 12 بهمن ماه با اکران آثار منتخب در بوشهر آغاز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر؛ زکیه امیر پور مسؤول کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه مبارکه فجر استان بوشهر ضمن اعلام این خبر افزود: کودکان و نوجوانان بوشهری از 12 تا 21 بهمن ماه می توانند هر روز طی دو سانس به تماشای آثار منتخب پویانمایی این جشنواره بنشینند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: تشویق بچه‌ها به تفکر بیشتر و نگاه عمیق‌تر به دنیای اطراف خود و همچنین ارتقاء سطح توان هنری، پرورش خلاقیت و شناسایی استعدادهای آنان و هدایت و تشویق این عزیزان از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
امیرپور افزود: کودکان و نوجوانان استان بوشهر در زمینه پویانمایی دارای استعدادهای بالقوه خوبی هستند که امیدواریم با سرمایه گذاری موثر و برگزاری دوره آموزشی زمینه شکوفایی آنان را فراهم کنیم.
محمدعلی یزدان‌شناس معاون کانون و دبیر جشنواره نیز گفت: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر انجام شده است؛ از تاریخ 12 تا 21 بهمن ماه هر روز صبح طی دو سانس 8:30 و 10 در چهار بخش، منتخب آثار مسابقه، کانون، ایران و جهان در سالن نمایش مرکز شماره 2 بوشهر اکران فیلم خواهیم داشت.
دبیر جشنواره موج افزود: در این جشنواره بیش از 180 اثر در چهار بخش؛ عضو (کودک و نوجوان )، مربی و آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که طی مراسم ویژه ای در روز 20 بهمن ماه از منتخبین هر بخش تقدیر خواهد شد.
معاون کانون برپایی ورک شاپ و نشست های تخصصی را از دیگر برنامه های این جشنواره دانست و تصریح کرد: از تاریخ 17 بهمن ماه با حضور سروش دیانتی از انیماتورهای برجسته کشور به مدت 3 روز ورک شاپ آموزشی" انیمیشن کات اوت به کمک نرم‌افزارهای Adobe" برگزار خواهد شد.
وی در خصوص چگونگی برگزاری دوره گفت: این دوره با حضور مربیان فعال در زمینه‌ی پویانمایی با هدف دانش‌افزایی به ساخت انیمیشن کات اوت با تمرکز بر نرم‌افزار Photoshop به عنوان نرم‌افزاری برای ساخت و ویرایش شخصیت‌ها و فضاها، نرم‌افزارAfter Effects به عنوان نرم‌افزاری برای متحرک‌سازی تصاویر و نرم‌افزار Premiere به عنوان نرم‌افزاری برای تدوین، صداگذاری و ساخت تیترای برای فیلم اختصاص خواهد داشت.
همچنین با حضور جواد رمضانی انیماتور برجسته استان نشست تخصصی یک روزه‌ای با موضوع: «نقد آثار پویانمایی بخش مسابقه» در روز 19 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
یزدان شناس در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نیز گفت: امسال بنا به پیشنهاد استان و موافقت معاونت محترم فرهنگی علاوه بر استان بوشهر، دو استان اردبیل و مرکزی نیز حضور دارند که در دو مرحله توسط داوران جشنواره: « جواد رمضانی، علیرضا اوجی و محمدعلی یزدان شناس » مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
لازم به ذکر است در برگزاری این جشنواره موسسه مطالعات و پژوهش خورشید مهرگان لیان بوشهر و گرافیک نی‌لبک با کانون همکاری می‌نمایند.
 
خانواده های بوشهری می توانند به همراه کودکان خود برای تماشای پویانمایی در دو سانس 8:30 و 10 در سال نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بوشهر واقع در : بوشهر، بعد ار بیمارستان سابق فاطمه زهرا (س) ، روبروی پارک بازی حضور یابند و یا در صورت نیاز با شماره تلفن‌های 2534265 – 2523232 – 2526158 تماس حاصل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد