نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

اعلام دو فراخوان بین المللی از سوی مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر


  

 از سوی مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر اعلام شد:   

فراخوان بیست و سومین مسابقه دوره مسابقات بین‌المللی نقاشی کودکان و فراخوان مسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان مونتانا 2014

 

 علاقمندان میتوانند فراخوان های اعلام شده را از طریق بخش فراخوان در ستون سمت چپ وبلاگ / قسمت دریافت فراخوان های داخلی و بین المللی  دریافت و تا قبل از تاریخ های اعلام شده آثار خود را به نشانی : بوشهر . میدان قدس . خیابان شهید رئیسعلی دلواری . جنب فرمانداری بوشهر . اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر . واحد هنری ارسال نمایند .آفرینش‌های هنری کانون از طریق آدرس ohb@kanoonparvaresh.com  پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره کویر جمعه 15 آذر 1392 ساعت 18:08 http://hadiseashna.blogsky.com

بدان: عشق‌ورزیدن، تنها به بر‌آورده ساختن خواسته‌ها و نیازها نیست. بلکه عشق، گستردگی و ملاطفت بسیاری را در خود نهان دارد.
عشق، یعنی آن نیرویی که تو از آن غنی بوده و به دلیل غنی بودن و لبریز بودن از آن، احساس بخشش وغنی ساختن دیگران نیز در تو ایجاد می‌شود. احساسی که راهی جز بخشیدن آنچه از آن لبریز شده‌ای، نداری. آنچه به فراوانی در تو فوران می‌کند، از تو می‌جوشد و برون می‌تراود و نیاز به ارزانی داشتن آن به دیگران در تو ایجاد می‌شود. این احساس، عشق واقعی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد