نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

راهیابی فیلم 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' به بخش مسابقه سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران

سومین فیلم واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با عنوان 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' به کارگردانی کیوان تقیه به بخش مسابقه سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن سینمای جوانان ایران  سومین فیلم واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان بوشهر با عنوان 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' به کارگردانی کیوان تقیه  توانست به بخش مسایقه سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران  راه یابد.
 به گفته زکیه امیر پور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،این فیلم اثری در باره‌ی کودک وبرای کودک است که در ثانیه ثانیه‌ی خود فرهنگ امیدواری، اتکال به خداوند، مقابله انسان با بحران، تکیه‌ی انسان به انسان برای همیاری و هم‌دلی را به تصویر کشیده است.
امیر پور با قدردانی از زحمات محمد علی یزدان‌شناس کارشناس هنری کانون استان و کارگردان و عوامل تهیه فیلم 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' اظهار داشت: باور ما این است که این چنین موفقیت هایی بتواند موجب ایجاد انگیزه در جوانان شود و زمینه را برا ی ساخت آثار خوب و زیبا با محوریت کودک فراهم کند. وی همچنین نیز خواستار توجه بیشتر مسوولین به جوانان در زمینه های هنری شد.
محمد علی یزدان‌شناس کار‌شناس هنری کانون استان و مجری طرح فیلم 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' نیز گفت: یکی از اهداف واحد هنری استان از تولید آثار سینمایی، حمایت از قشر جوان و ورود مراکز کانون به فعالیت فیلم سازی است.
گفتنی است فیلم 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' پس از بازبینی 1072 اثر کوتاه توانست به اتفاق 114 اثر دیگر به بخش مسابقه را پیدا کند . مسعود اطیابی، رضا ایرانمنش، حبیب ا.. بهمنی، پناه برخدا رضایی، سامان سالور  و  داریوش غریب زاده فیلمساز  و کارگردان بوشهری ششکارگردان، تهیه کننده، مدرس و فیلمسازی بودند که  به عنوان اعضای هیئت انتخاب مسابقه ملی سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران  در بخش داستانی آثار را مورد بازبینی قرار دادند.
فیلم 'نقطه‌ی آبی کم‌رنگ' درباره دختر بچه‌ای به نام باران می‌باشد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و پدر این دختر برای مداوای فرزند خود دست به هر کاری می‌زند تا اینکه....
شایان ذکر است :که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر پیش از این دو اثر دیگر به نام های «فرصت باقی است» به کارگردانی حسن خمسه  و « رویا » به کارگردانی کیانوش قنبری  تولید کرده بوده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا عزیزی دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 11:51 http://ghasedaksalam.blogfa.com

سلام
باید به خاطر این همه تلاش و هنر به شمال تبریک گفت .
همیشه موفق و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد