نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

داوری جشنواره استانی پانزدهم نمایش عروسکی آغاز شد

پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان بوشهر در بخش حوزه ای کار خود را آغاز کرد

جشنواره پانزدهم نمایش عروسکی استان بوشهر در دو مرحله ی حوزه ای و متمرکز با اجرای سه نمایش از مراکز برازجان، دالکی و وحدتیه در گروه اول آغاز شد

به گزارش آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر جشنواره امسال که قرار بود روزهای 15 و 16 اردیبهشت در بوشهر برگزار شود به دلیل تغییر زمان امتحانات اعضای نوجوان به دو مرحله حوزه ای و متمرکز تقسیم شد.

در مرحله ی نخست کارها به صورت گروه بندی شده در مراکز داوری خواهند شد و در نهایت در تاریخ 20 و 21 خرداد ماه سال جاری در سالن سینما کانون به صورت متمرکز گروه های نمایشی آثار خود را به اجرا در خواهند آورد و طی مراسمی از گروه های شرکت کننده و برگزیدگان استانی تقدیر خواهد شد.

داوری آثار در جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته کمی متفاوت است. بدین گونه که کارهای نمایشی در بخش عضو توسط داوران نوجوان کانون و داوری بخش مربی و عضو ارشد، توسط داوران بزرگسال که از کارشناسان کانون و هنرمندان متجرب هم استانی هستند  قضاوت خواهد شد. 

داورای بخش عضو را پریسا زاهدی ، نازآفرین امینی زاده و سحر پاسیار از اعضاء ارشد کانون و از نوجوانان موفق در کارگاه نمایشنامه نویسی کانون به عهده خواهند داشت و در بخش مربی و اعضای ارشد : بدری جهازی « کارشناس مسئول فرهنگی » ، غلام رضا احمدی « کارشناس روابط عمومی » و جوهر تنگستانی « بازیگر و کارگردان تلویزیون » که هر سه از فارغ التحصیلان تئاتر هستند به عهده خواهند داشت.

گفتنی است پس از داوری آثار دو گروه ( یک اثر از بخش اعضا و یک اثر از بخش مربی و عضو ارشد ) به مرحله ی منطقه ای پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی که در تیرماه امسال در اردبیل برگزار می شود ؛ معرفی خواهند شد.

مرحله ی حوزه ای جشنواره از یازده اردیبهشت شروع شده و تا هجدهم همین ماه ادامه دارد. 

ضمن اینکه عکس های همه ی گروه ها در وبلاگ قرار خواهد گرفت عکس های گروه اول را در ادامه ی مطلب ببینید.

  

نمایش « این پایین خبری نیست » از مرکز برازجان

  

گروه نمایش « این پایین خبری نیست » از مرکز برازجان

  

گروه نمایش « دوستی» از مرکز دالکی

 

نمایش « گروفالو » از مرکز وحدتیه 

 

گروه نمایش « گروفالو » از مرکز وحدتیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد