نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

۷۶اثر هنری در راه پنجمین دوسالانه داخلی تهران

شرکت ۷۶ کودک و نوجوان بوشهری در مسابقات هنری «کتاب و کتاب‌خوانی»
76 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر با ارسال آثار خود در پنجمین دوسالانه داخلی و اولین دوسالانه بین المللی هنری کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، ۷۶ کودک و نوجوان عضو ۱۰ مرکز کانون با ارسال آثار؛ عکس، نقاشی و خوشنویسی در این رویداد هنری شرکت کردند.
به گفته محمد‌علی یزدان‌شناس، کارشناس هنری کانون استان، پنجمین دوسالانه داخلی هنری اعضا مراکز کانون و اولین دوسالانه بین‌المللی هنری کودکان و نوجوانان به میزبانی مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون برگزار می‌شود.
وی افزود: بر اساس شیوه‌نامه ارسالی، به منظور معطوف نمودن توجه اعضا و مربیان کانون به مقوله «کتاب» به عنوان مبنای فعالیت‌های فرهنگی هنری و تشویق بیشتر کودکان و نوجوانان به کتاب و کتاب‌خوانی، این دوره از مسابقات با محوریت «کتاب و کتاب‌خوانی» در رشته‌های؛ نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، و سفالگری برگزار شده است.
کارشناس هنری استان گفت: در آثار ارسالی به پیام‌هایی نظیر؛ کتاب چشم جادویی، کتاب من عشق من، کتاب تجربه‌ای که در آن سهیم می‌شویم، جهان از آن کسانی است که می‌خوانند، دوست من کتاب، با کتاب به دنیای ناشناخته‌ها سفر کنیم، کتاب‌های بیشتر چشمه‌های بیشتر دوستی و ... توجه شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد