نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

در دومین مسابقه مرکز ملی اقیانوس شناسی اعلام شد:

موفقیت 7 کودک و نوجوان استان بوشهر در مسابقه نقاشی «انسان و دریا»  

7 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر، مقام برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی «انسان و دریا» را کسب کردند 

 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مدیر و کارشناس هنری کانون استان 20 خرداد ماه در همایش تجلیل از برگزیدگان این مسابقه که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، شرکت کردند.
زکیه امیر پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در تشریح اهداف همکاری کانون و موسسه اقیانوس شناسی گفت: از سال گذشته کانون استان بوشهر به منظور فرهنگ سازی و با درک اهمیت آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله دریا و منابع عظیم دریایی و همچنین تاثیر بسیار خوب این منبع در توسعه اقتصادی کشور، برنامه های مشترکی را با موسسه اقیانوس شناسی کشور در دستور کار خود قرار داد که از این جمله می توان به برگزاری کارگاه آموزش صنایع دستی دریایی برای مربیان کانون توسط موسسه اقیانوس شناسی و همکاری کانون در برگزاری 2 مسابقه نقاشی و مشارکت خوب اعضا نام برد.
محمد علی یزدان شناس، کارشناس هنری کانون پرورش فکری استان بوشهر نیز در تشریح موفقیت های اعضا کانون گفت: از استان بوشهر بیش از 90 اثر به این مسابقه ارسال شد که در پایان از بین 20 برگزیده گروه های مختلف سنی، 7 مقام برگزیده به کودکان و نوجوانان استان بوشهر تعلق گرفت.
کارشناس هنری کانون افزود: دومین دوره مسابقه نقاشی «انسان و دریا» در چهار گروه سنی 4 تا 7 سال، 7 تا 11 سال، 11 تا 14 سال و 14 تا 18 سال برگزار شد که در رده سنی 4 تا 7 سال، بردیا عبادیان، فرحان فرح دوست و آزاد منتظری هر سه از تهران حائز رتبه برتر شدند. در رده سنی 7 تا 11 سال، علی اکبر کیانی از کانون بوشهر اول شد، معصومه علیزاده از کانون ارومیه و علیرضا عیدی زاده از کانون گناوه به صورت مشترک دوم شدند و مریم جعفرنژاد از کانون مهاباد رتبه سوم را به دست آورد.
وی خاطرنشان کرد: در رده سنی 11 تا 14 سال، رضوان حاجی زاده از کانون شماره 2 بوشهر، زهرا میرشکاری از کانون اهرم و نسیبه عبدالله زاده رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی 14 تا 18 سال هم سیده رویا صبح خیز و عدنان مخبری به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند و مرجان قره باغی از کانون دیلم و نرجس صابری از کانون بندر ریگ استان بوشهر دوم و سوم شدند.
یزدان شناس تصریح کرد: در بخش ویژه دریا و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ثنا رضایی بنّا از اردبیل، عرشیا کیانی از کانون گناوه و محمد قنبری از زابل اول تا سوم شدند.
همچنین در این مراسم از دو تن از اعضای تحت پوشش موسسه خیریه محک که نوجوانان مبتلا به سرطان هستند به نام های اتابک مهماندوست و علیرضا رضایی تقدیر ویژه به عمل آمد و از علیرضا صالحی نصر نوجوان روشندل که در این مسابقه شرکت کردند نیز تقدیر شد.
لازم به ذکر است در طول برگزاری این مسابقه 629 نقاشی از مناطق مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد پس از داوری 20 نقاشی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند
نظرات 4 + ارسال نظر
مادر سارا کوچولو شنبه 10 تیر 1391 ساعت 20:16

چقدر دلم برای این نقاشیها تنگ شده بود
فوق العاده است
بچه های دوست داشتنی موفق باشید و شاد شاد شاد

علی رضی پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 02:29

سلام،ممنون از توجه و سرعت عمل شما آقای یزدان شناس عزیز
میدونم مشغلت زیاده.
دستت درد نکنه

علی اکبر یزدان شناس چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 04:19

سلام
تقریبا 10 سال پیش بود که تو مازندران اومدیم اردو از طرف کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان تو روستای دلگشا. من تازه اون موقع تو سنه 11 سالگی برا اولین بار فهمیدم که ما یه هم فامیل تو بوشهر داریم.تا الان که اتفاقی دوباره دیدمتون.در هر صورت از آشنایی با یه هنر مند هم فامیل خوشحالم.;کرمون اومدین یه سری به ما بزنین.یا علی.

سلام
من هم خوشحالم که بعد از این همه سال اون خاطرات شیرین اردوگاه دلگشا اینچنین تو ذهن شما نقش بسته.
ممنونم از شما

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 09:48

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد