نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

فراخوان دومین جشنواره نام ها و نشانه های رضوی در ایران و جهان

 

از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی اعلام شد:

فراخوان دومین جشنواره

نام ها و نشانه های رضوی در ایران و جهان

 

دومین جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی و تربیت دینی کودکان و نوجوانان و آشنایی با صحابه، اماکن، آثار و برکات امام رضا (ع) و شناسایی و جمع آوری نام‌ها و نشانه‌های رضوی برگزار می‌شود. 

دبیرخانه جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در دوبخش عکاسی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان گروه‌ سنی 7 تا 16 سال شامل اعضای کانون و سایر دانش آموزان و در بخش بزرگ‌سال (مربیان و کارکنان کانون) آماده دریافت آثار است. 

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در گروه‌های سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 12 سال، 13 تا 16 سال می‌توانندآثار خود را در دو بخش نقاشی و عکاسی با تکنیک آزاد و به‌صورت انفرادی ارسال نمایند. 

شرکت‌کنندگان دربخش نقاشی، برداشت خود را از نام‌ها و نشانه‌های رضوی بر روی کاغذ های به ابعاد 35×25 سانتی متر به تصویر خواهند کشید. کلیه آثار پذیرفته شده در این بخش نیز به نمایشگاه راه خواهد یافت.در بخش عکاسی علاقه‌مندان باید با تکمیل و الصاق شناسنامه اثر، عکس‌های خود را در قالب لوح فشردهبا فرمت jpg  و شفافیتdpi  300 به همراه پرینت رنگی عکس در اندازه A4 در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهند. 

عکس‌های برگزیده پس از داوری توسط کانون استان آذربایجان‌غربی چاپ و در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. در این بخش هر عکاس می تواند حداکثر 5 اثر ارسال کند. 

بر این اساس مهلت ارسال آثار تا اول شهریور ماه سال 91 ، زمان انتخاب آثار برگزیده بیستم شهریور و  تاریخ برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت سال91 تعیین شده است. 

بر اساس اعلام این دبیرخانه در بخش بزرگ‌سالان به نفر اول درهر بخش، لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون و 500‌هزار ریال، نفر دوم، لوح تقدیر و 3 میلیون ریال، نفر سوم، لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون و 500‌هزار ریال و به نفر چهارم، لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا می‌شود.در بخش کودکان و نوجوانان نیز به نفر اول درهربخش و گروه سنی، لوح تقدیر ومبلغ 2 میلیون ریال، نفردوم، لوح تقدیر و مبلغ 1 میلیون و 500هزار ریال، نفرسوم لوح تقدیرو مبلغ1 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.همچنین تمامی نفرات منتخب به عنوان میهمان دبیرخانه جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی  در مراسم پایانی جشنواره در شهر ارومیه شرکت خواهند کرد. 

علاقه‌مندان هم استانی می توانند آثار خود را تا تاریخ اول شهریور به نشانی : بوشهر - میدان قدس - جنب فرمانداری بوشهر - مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر - واحد آفرینش های هنری و تئاتر ارسال نمایند

مربیان محترم می توانند فراخوان فوق را از ستون سمت چپ وبلاگ با عنوان صفحات جانبی بخش « دریافت فراخوان‌های ملی و بین‌المللی » دریافت نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد