نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

استقبال گسترده کودکان و نوجوانان بوشهری از جشنواره رضوی

 مدیر کانون پرورش فکری استان بوشهر:

 استقبال گسترده کودکان و نوجوانان بوشهری از جشنواره رضوی

  زکیه امیر‌پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از حضور گسترده کودکان و نوجوانان این استان در جشنواره سراسری رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون وی با بیان این مطلب افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر در بخش‌های مختلف جشنواره سراسری رضوی شرکت کردند که از این تعداد ۲۶۰ اثر موفق به راه یابی به بخش کشوری جشنواره شدند.

امیر‌پور بیان کرد: در ۲ بخش مختلف ادبی «نامه‌ای به امام رضا (ع)» ۴۸ کودک و نوجوان و ۳ مربی و در بخش «ادبیات کودک و نوجوان رضوی-شهرکرد» ۱۷ عضو مرکز آفرینش‌های ادبی استان شرکت کردند.

مدیر کانون استان بوشهر افزود: در ۴ بخش فرهنگی نیز شرکت کننده داشتیم که بر این اساس در بخش «نشریه دیواری رضوی» جمعاً ۲۶ عضو، در بخش «قصه گویی» ۶ عضو، در بخش «پژوهش» یک نفر به صورت آزاد و ۹ عضو و در بخش «کتابسازی» نیز ۴۰ کودک و نوجوان شرکت کردند که در مجموع ۸۱ نفر در بخش‌های مختلف فرهنگی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در بخش هنری کانون نیز استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد. در جشنواره موضوعی «یک تصویر از یک حدیث رضوی» جمعاً بالغ بر ۷۶ شرکت کننده داشتیم که از این تعداد ۷۰ عضو کودک و نوجوان و ۶ مربی هنری و فرهنگی شرکت کردند.

همچنین در بخش هنری جشنواره «نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان» نیز بالغ بر ۳۵ نفر شرکت کردند که از این تعداد یک نفر مربی فرهنگی و بقیه اعضا کانون بودند.

زکیه امیر‌پور در پایان با بیان موفقیت یکی از مربیان کانون در جشنواره «یک تصویر از یک حدیث رضوی» افزود: از بین ۲۰۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور در این جشنواره، زهرا میرزایی خواه مربی فرهنگی مرکز اهرم به عنوان یکی از ۷ مربی برگزیده کشوری معرفی گردید که قرار است در روز ۷ مهر ماه هم زمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم از ایشان تقدیر شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در حال حاضر دارای بیش از ۹۰۰۰ عضو کودک و نوجوان و ۱۸ کتابخانه ثابت، پستی و سیار روستایی است.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین ریشهری چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 14:04

سلام و درود بر هنرمندان کانون

مادر سارا کوچولو جمعه 8 مهر 1390 ساعت 13:58

درود بر شما
و درود بر کودکان و نوجوانان استان بوشهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد