نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ناشر برگزیده سال شد

                                                                                 

 

 

 برای سومین سال پیاپی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ناشر برگزیده سال شد.
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای سومین سال پیاپی به عنوان ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شناخته شد.
 به گزارش روابط عمومی کانون، هیات داوران این گزینش در میان ناشران وابسته به نهادهای دولتی و عمومی حوزه کودک و نوجوان، انتشارات کانون را به دلیل داشتن تعداد عناوین قابل توجه چاپ اول، توجه به نیاز مخاطبان خاص به خصوص نابینایان، استفاده از تصویرگری داخلی با رویکرد بومی و ملی، توجه به تالیف و داشتن آثار ممتاز در جشنواره‌های معتبر علمی و فرهنگی کشور به عنوان برگزیده معرفی کرد.
 این لوح تقدیر و تندیس را سیدصادق رضایی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون در حالی از دست محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که پیش از این کانون در سال‌های 1384، 1387 و 1388 نیز این عنوان را از آن خود کرده بود.
 در مراسم پایانی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش کودک و نوجوان و در میان ناشران بخش خصوصی انتشارات قدیانی و در میان ناشران شهرستانی، انتشارات عروج اندیشه به این عنوان دست یافت.
 در همین بخش انتشارات براق نیز به دلیل توجه به تصویرگری بومی و فعالیت در حوزه چاپ و نشر بین‌الملل شایسته تقدیر شناخته شد.
 بر اساس این گزارش توجه انتشارات کانون به نیاز مخاطبان خاص به خصوص نابینایان، از آن رو حایز اهمیت به نظر می‌رسد که کانون تاکنون بیش از 70 عنوان کتاب به خط بریل برای کودکان و نوجوانان نابینا منتشر کرده است و با انتشار کتاب‌های گویا و دیگر محصولات فرهنگی و دارا بودن 4 مرکز فراگیر برای کودکان دارای نیازهای ویژه (نابینا، ناشنوا و معلول جسمی و حرکتی) بر اهمیت توجه به این قشر تاکید کرده است.
 مدیرعامل کانون در حاشیه مراسم اهدای جوایز ناشران برگزیده نمایشگاه کتاب بار دیگر بر اهمیت این موضوع تاکید کرد و گفت: با نیازسنجی و در نظر گرفتن تعداد مخاطبان دارای نیازهای ویژه، به دنبال ایجاد مراکز دیگری در سطح کشور برای این کودکان و نوجوانان هستیم اگرچه این وظیفه به عنوان یک وظیفه اخلاقی تلقی می‌شود و سازمان بهزیستی مسوولیت اصلی ایجاد مراکز ویژه برای این بچه‌ها را بر عهده دارد.
نظرات 2 + ارسال نظر
سکوت سرمه ای سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:33

سلام .و درود

ننه خورشید چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:23 http://6533.blogfa.com

سلام
من نه آپ جدید دارم و نه کار جدید فقط اومدم یه خسته نباشید حسابی بگم و بر گردم و یه تشکر ویژه از اینکه به فکر مربیان هنری خودت هستید دست شما درد نکنه و خدا قوت

سلام
خواهش می کنم. شما لطف دارید.
وظیفه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد