نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

عروسک ها در بوشهر جان می گیرند

پوستر دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان بوشهر - طرح و اجرا : محمدعلی یزدان شناس

  
 رقابت 13 گروه نمایشی در دوازدهمین
 
 جشنواره نمایش عروسکی استان بوشهر 

 .

    روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری در دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی 13 گروه نمایشی با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

    به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر این جشنواره در روز 16 مهر ماه هم زمان با روز جهانی کودک از ساعت 30/8 با رقابت گروه های شرکت کننده از سراسر استان در محل سینما کانون بوشهر آغاز خواهد شد.

    غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در خصوص این جشنواره گفت: اعضاء و مربیان هنرمند کانون در روز جهانی کودک ضمن برپایی دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی لحظاتی شاد و شیرین را برای کودکان و نوجوانان بوشهری به ارمغان خواهند آورد.

    وی استفاده از قالب های متنوع هنری از جمله نمایش عروسکی را به عنوان بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم تربیتی دانسته و بیان داشت: در این جشنواره مربیان و اعضاء کانون در موضوعات متنوع و پند آموز در زمینه های : فولکوریک ، آیینی و مذهبی و ...  نمایش های زیبایی را برای مخاطبین خود اجراء خواهند کرد.

    قادریان  ضمن دعوت از خانواده های بوشهری برای حضور در این جشنواره رعایت اصل الگوی مصرف در کارهای نمایشی را از خصوصیات جشنواره امسال دانست.

    محمد علی یزدان شناس کارشناس هنری استان بوشهر نیز در معرفی نمایش های شرکت کننده در جشنواره امسال گفت: صبح روز نخست جشنواره نمایش های عروسکی : « قاصد بهار ، ماهی رنگین کمان ، دوستی و قصه شهر ارواح » از مراکز دالکی ، کاکی ، بردخون و وحدتیه و در بعد از ظهر همین روز نمایش های «  اصل رنگ دلهاست ، گرگ گرگه ، دمپایی کهنه ، از خاک تا خورشید و همچنین اصل رنگ دلهاست » به ترتیب از مراکز جم ، خورموج ، دیلم ، بوشهر 2 و ریگ به روی صحنه خواهند رفت.

    وی نمایش های : « دل کوچک مترسک ، مداد سیاه کوچولو ،کلاغ خنزر پنزری و تا خورشید » به ترتیب از مراکز گناوه ، برازجان ، بوشهر1 و دیر را از برنامه های روز دوم جشنواره دانست و بیان داشت: مراسم اختتامیه جشنواره نیز راس ساعت  15 روز جمعه 17 مهر با معرفی برگزیدگان استانی آغاز خواهد شد.

    یزدان شناس در تشریح تکنیک های مختلف جشنواره امسال نیز گفت: در این جشنواره کودکان و نوجوانان بوشهری می توانند به مدت بیش از 6 ساعت به تماشای نمایش های متنوع عروسکی با تکنیک های مختلف : « نخی ، میله ای ، ماوراء بنفش ، سایه ای ، بن راکو ، و ترکیبی بنشینند.

   کارشناس هنری کانون تعداد برگزیدگان جشنواره را 3 گروه دانست و افزود: در پایان این جشنواره 3 گروه برگزیده نمایش عروسکی جواز حضور در جشنواره منطقه ای را بدست خواهند آورد. همچنین در مراسم اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان دومین دوره کارگاه نمایشنامه نویسی نوجوانان استان و برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع : « بافت قدیم بوشهر» که چندی پیش توسط کانون و شرکت عمران و مسکن سازان بوشهر برگزار شده بود تقدیر به عمل خواهد آمد.

    شایان ذکر است در برگزاری این جشنواره موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر با کانون همکاری دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
منتظری دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 08:58 http://www.k-parvaresh-ramian.blogfa.com

سلام بوشهری نیستم اما یه فامیل در بوشهر دارم در بیمارستان فاطمه زهرا.
در هر صورت همکار گرامی از اینکه وبلاگ زیبایی دارید خرسندم و خوشحال از آشنایی با شما.
منتشری مرکز فرهنگی هنری شهر سبز رامیان

ممنون از لطف شما

داش سعید چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 06:31 http://saeed.bushehr.ws

سلام /. خیلی زیبا /. ...

ممنون سعید عزیز

عمادی چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 09:04

درود بر تو...

خانه دوست چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 20:53

http://www.kanoonemehrbani.blogfa.com/

سلام به آدرس بالا سر بزنید وآن را لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد