نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نمایشگاه نقاشی بچه ای مرکز ۲ بوشهر در تابستان

 

 

 

 بچه های مرکز  ۲ بوشهر 

. 

 در پایان فصل تابستان آثار خود را به نمایش گذاشتند 

 

 

با اتمام کلاس های تابستانی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بوشهر نمایشگاهی از آثار هنری اعضاء مرکز برپا شد.

 

    به گزارش روابط عمومی کانون استان بوشهر در کلاس های تابستانی این مرکز بیش از 335 عضو کودک و نوجوان دختر و پسر در کلاس های مختلف: نقاشی ، سفالگری ، خوشنویسی ، زبان انگلیسی ، شطرنج ، نمایشنامه نویسی و فیلم سازی شرکت داشتند. 

    فرزانه بوشهری مربی مسئول مرکز در تشریح اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: به منظور تشویق و ترغیب والدین برای مشارکت در برنامه های کانون و ایجاد انگیزه در میان بچه ها برای حضور فعال در کلاس ها و همچنین ارزیابی کارشناسان کانون از سطح کیفی آثار ارائه شده و در آخر معرفی بیشتر این مرکز نوپا به خانواده ها این نمایشگاه برپا شده است.

    وی ثبت مراحل پیشرفت اعضاء در کلاس ها را از جمله برنامه های این مرکز در فصل تابستان ذکر کرده و افزود: برای این کار تمامی مربیان دارای پرونده کاری بوده که در آن تمامی آثار بچه ها ثبت و نگهداری می شود.

    در بخشی از این نمایشگاه آثار سفال اعضاء و مربیان کانون بصورت بدون رنگ در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت تا با سلیقه خود آنان را رنگ آمیزی کنند.

    شایان ذکر است به دلیل استقبال کودکان و نوجوانان بوشهری از کلاس های خوشنویسی و نقاشی ، این کلاس ها در شهریور ماه نیز ادامه دارد.   

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام. [گل][گل][گل]

گالری مجتمع کانون تبریز اقدام به راه اندازی نمایشگاه مجازی تابلوهای نقاشی مسابقه جهانی نجوم 2009 کرده است. (وب سایت زیر!!)

برای دیدن هر تابلو در اندازه بزرگتر، روی تصویر آن کلیک کنید. [لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد