نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

بچه های بوشهر در مسابقه من و اسباب بازیهایم خوش درخشیدند

 

نقاشی فاطمه سالمی عضو 10 ساله مرکز دیلم - مدال طلا 

 

 

کودکان و نوجوانان بوشهری یک مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز جشنواره بین المللی کودکان با موضوع " من و اسباب بازی هایم " را به خود اختصاص دادند. 

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این مسابقه بین المللی که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار شد  فاطمه سالمی 10 ساله از مرکز فرهنگی هنری دیلم موفق به کسب مدال طلای این مسابقه بین المللی شد. همچنین سکینه خداکرمی  9 ساله و زهرا چمن 5/5 ساله از مرکز فرهنگی هنری بوشهر مدال نقره و   انیاس قیّم 7 ساله و ملیکا بهادری 5/5 ساله از مرکز فرهنگی هنری بوشهر مدال برنز این مسابقات را دریافت کردند.

    محمد علی یزدان شناس کارشناس هنری کانون استان بوشهر در خصوص موفقیت اعضاء کانون بیان داشت: 42 اثر از کودکان و نوجوانان سراسر استان به این مسابقه بین المللی ارسال گردید که 20 اثر موفق به دریافت جایزه این مسابقه شدند.

    وی همچنین افزود: از این تعداد 5 نفر به مدال طلا ، نقره و برنز و 15 نفر نیز موفق به دریافت جایزه ویژه و دیپلم افتخار این مسابقه شدند.

    بر اساس این گزارش در مسابقه بین المللی نقاشی کودکان تهران 20030 اثر از کودکان و نوجوانان 3 تا 12 ساله 15 کشور هندوستان، سریلانکا، تایلند، اتیوپی، افغانستان، بلاروس، پاکستان، لهستان، بلغارستان، سودان، امارات متحده، لبنان، رومانی، روسیه و مجارستان و همچنین 20 استان کشور شرکت کردند که پس از داوری اولیه 955 اثر به مرحله نهایی راه یافت.

شایان ذکر است هیأت داوران از مجموع 955 اثر برتر 42 اثر را شایسته مدال طلا ، 67 اثر را شایسته مدال نقره و 90 اثر را شایسته دریافت مدال برنز دانست ، همچنین به 397 اثر نیز دیپلم افتخار داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد