نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

اجرای سه نمایش عروسکی از تاجیکستان و جمهوری نخجوان در تبریز

 

 

 

 

 سه نمایش عروسکی از تاجیکستان و جمهوری نخجوان 

 

در تبریز به صحنه می‌رود 

 

 

دو گروه خارجی شرکت کننده در دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش‌های خود را بعد از ظهر روز 28 آبان در تبریز اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون، ساعت 15 روز 28 آبان در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد تبریز ابتدا گروه تاجیکستان نمایش «روباهک حیله‌گر» را به کارگردانی ابراهیم‌اف به روی صحنه می‌برند و پس از آن تنها نمایش شرکت کننده از جمهوری خودمختار نخجوان به نام «چای دستگاهی» به کارگردانی یاسمن رمضان‌آوا و نمایش دوم گروه تاجیک به نام «جوجه زرین» اجرا خواهد شد.
 این نخستین بار است که گروه‌های خارجی در جشنواره نمایش عروسکی کانون شرکت داده می‌شوند.
 به گفته صدرالله اسدبیگی معاون فرهنگی کانون، حضور گروه‌های خارجی در این رویداد هنری به منظور استفاده از تجربیات و توان یکدیگر و ایجاد فرصت‌های حضور در مجامع هنری بین‌المللی، سال‌های بعد گسترده‌تر خواهد شد.
 بر اساس این گزارش صبح روز 28 آبان همچنین 5 نمایش گروه‌های دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی به نام‌های «جرس» به کارگردانی شروین صادقیان، «آدم آدم است» به کارگردانی کمال پرناک، «اتاق عمل» به کارگردانی مهدی اسعدی، «سیاست باغبان» به کارگردانی مشترک دو دانش‌آموز به نام‌های خانوادگی صفرخان و اقتصاری و نمایش «من، تو، او» به کارگردانی فرید ادهمی بر روی صحنه خواهد رفت.
 در عین حال سه نمایش دیگر نیز با عنوان‌های «آخرین پناه» به کارگردانی علی بهزادی از بوشهر، «میشه» به کارگردانی الهام دارابی از استان لرستان و «ماجرای یک شیر» به کارگردانی فاطمه قهرمانی از تهران نیز در بخش اعضای جشنواره و در سالن شماره 2 این مجتمع در تبریز اجرا خواهد شد.
 با پایان یافتن اجرای نمایش‌ها در روز سوم برگزاری جشنواره، صبح روز 29 آبان مراسم پایانی جشنواره از ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد تبریز آغاز می‌شود.
 در این آیین برگزیدگان جشنواره که از روز 26 آبان با یکدیگر به رقابت پرداختند و برگزیدگان چهارمین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کانون جایزه می‌گیرند.
 دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور 21 گروه از مراکز کانون در سراسر کشور، 5 گروه دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی و 2 گروه خارجی از تاجیکستان و جمهوری نخجوان در تبریز برگزار شد. 

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام زاده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 21:20 http://salamzadeh.blogsky.com

با سلام
دوستان لطفا در نظرسنجی وبلاگ بنده شرکت کنند.
با تشکر
سلام زاده

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بوشهر تبیان برگزار می نماید :
اولین جشنواره و نمایشگاه وب سایت ها و وبلاگهای استان بوشهر
http://web.bushehr-tebyan.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد