نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

کودکان بوشهری آثار لاک پشت دارترین فیلمساز دنیا را نقد کردند

 

 

 فیلم های لاک پشت دار ترین فیلم ساز دنیا

 

 توسط کودکان و نوجوانان بوشهری نقد شد

 

 با حضور داریوش غریب زاده – فیلم ساز سرشناس بوشهری – توسط امور هنری در کانون فیلم های بومرنگ و لاک پشت وی مورد نقد و داوری کودکان و نوجوانان این شهر ساحلی خلیج فارس قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند به آثار عضو قدیمی کانون – داریوش غریب زاده –  فیلم های لاک پشت و بومرنگ اکران گردید. سپس بچه ها طی سئوالاتی به نقد و داوری این آثار پرداختند.

    داریوش غریب زاده که خود را یکی از اعضاء قدیمی کانون می داند تا کنون موفق به ساخت 8 فیلم کوتاه و بلند شده است.

 

 

    فیلم های کوتاه لاک پشت و بومرنگ وی جزء آثار موفق این فیلم ساز بوشهری به حساب می آید که تا کنون توانسته است موفقیت های مختلفی شامل : حضور در جشنواره های بین المللی کودک و نوجوان اصفهان ، fifej   تونس ، جایزه بهترین فیلم تجربی از جشنواره‌ی منطقه‌ای سینمای جوان سنندج/ حضور در بخش بین المللی جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران و دریافت جایزه بهترین فیلم تجربی در بخش بین‌الملل / سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر / تقدیر در بخش بین اللمل جشنواره فیلم های کودک و نوجوان همدان / فیلم برگزیده منتقدان و نویسندگان سینمای ایران / مدال نقره یونیکا و اخیراً موفق به دریافت بهترین جایزه فیلم های خارجی از جشنواره فیلم های کوتاه و مستند کابل شده است.

 

 

 

 

 

    در پایان این نشست صمیمی یکی از اعضاء کانون از طرف کودکان و نوجوانان بوشهری بیانیه ای را در حمایت از این هنرمند جنوبی قرائت کرد. سپس بچه ها یکی از آثار نقاشی و لوح تقدیر خود را تقدیم آقای غریب زاده کردند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد