نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

انتشار فراخوان جشنواره سینمایی قاصدک

کودکان ایران در تعطیلات نوروزی فیلم می‌سازند

 

 

بچه‌های ایرانی فرصت تعطیلات نوروزی و سفر به شهرهای مختلف را با ساخت فیلم و شرکت دادن آن در جشنواره فیلم کودکان برای کودکان (قاصدک) از دست نمی‌دهند.

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره با انتشار فراخوان چهارمین دوره برگزاری خود از بچه‌های ایرانی 6 تا 16 ساله خواسته است با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی از این فرصت استفاده کنند و با در دست گرفتن دوربین، لحظه‌های شیرین سفرهای نوروزی را به تصویر بکشند.

 

       جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در دو بخش فیلم‌های زنده و پویانمایی (انیمیشن) و در پنج گروه سنی با تکنیک و موضوع آزاد برگزار خواهد شد.

       مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آذر 1387 تعیین شده است تا بچه‌های ایرانی تابستان سال آینده نیز بتوانند فیلم‌سازی را در فرصت بیشتری تجربه کنند.

       بر اساس این گزارش فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید بین 30 ثانیه تا 8 دقیقه زمان داشته باشد و همراه با فرم شرکت در جشنواره شامل مشخصات کامل سازندگان و عوامل فنی آن به نشانی تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روابط عمومی، صندوق پستی 136/14145 ارسال شود. فرم شرکت در جشنواره نیز از طریق سایت اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com قابل دریافت است.

       چهارمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان (قاصدک) زمستان سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

       گفتنی است در سومین دوره این جشنواره که در روزهای 13 تا 16 بهمن در سینما تئاتر کانون برپا شد نزدیک به 200 اثر سینمایی بچه‌های ایرانی طی چهار روز به نمایش در آمد و در پایان نیز 54 جایزه به برگزیدگان این رقابت سینمایی اهدا شد.

 

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسین دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 08:32 http://safarezendegi.blogfa.com/

سلام .ممنون از اینکه عکس پسران مرا به بهانه خبر در وبلاگت گذاشتی.راستی! در مورد مسابقات اینترنتی کانون هم خودت خبر بنویس و تبلیغ کن تا از منطقه شما هم برنده بیشتر داشته باشیمعزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد