نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

تمدید فراخوان

 

 

با موضوع من و اسباب‌بازی‌هایم


مهلت شرکت درمسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان

 

 تهران تمدید شد

 

مهلت شرکت در پنجمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه نقاشی کودکان و نوجوانان تهران با موضوع «من و اسباب‌بازی‌هایم» تا ۱۰ اسفند تمدید شد.


 

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه این مسابقه در تهران با انتشار فراخوانی از بچه‌های ایرانی و خارجی در سراسر جهان دعوت کرده است تا با شرکت در این رقابت هنری، دنیای پاک و رنگارنگ کودکی خود را با نقاشی کردن از اسباب‌بازی‌هایشان به تصویر بکشند.
 بر این اساس بچه‌های 3 تا 12 ساله تا روز ۱۰ اسفند برابر با ۲۹ February امسال برای ارسال آثار به پنجمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران با موضوع من و اسباب بازی هایم و  با تکنیک آزاد در ابعاد حداقل 21*30 (A4) و حداکثر 50*70 فرصت دارند.
  گروه‌های داوری قرار است این نقاشی‌ها را در سه گروه سنی 3 تا 6 سال، 7 تا 9 سال و 10 تا 12 سال پس از پایان مهلت تعیین شده مورد بررسی قرار دهند و از بین آنها تعدادی را برای شرکت در نمایشگاه اصلی که سال آینده در تهران برگزار می شود، انتخاب کنند.
  پیش از این قرار بود آثار تا روز۲۵ بهمن به نشانی بوشهر . میدان قدس . مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان - واحد هنری ارسال شود که تاکنون نیز تعداد قابل توجهی در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است ولی 15 روز فرصت تمدید شده، امکان شرکت تعداد بیشتری از کودکان علاقه مند از سراسر جهان را فراهم خواهد کرد.
 گفتنی است دوره پیشین این مسابقه با موضوع «سرزمین من و رنگین کمان» تیر سال 1385 در تهران برگزار شد و برای شرکت در نمایشگاه آن بیش از 300 نقاشی از میان 5379 اثر از ایران و 15 کشور جهان انتخاب شده بود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد