نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مراسم تقدیر

 

طی مراسم ویژه ای

 

 از هنرمندان کودک و نوجوان کانون  

 

تقدیر بعمل آمد

 

 

شامگاه روز یکشنبه 18 آذر ماه با حضور آقای خلیجی مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر  و خانواده های اعضاء موفق گروه نمایش عروسکی « تبر» از کودکان و نوجوانان هنرمند کانون تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

    مدیر کل امور اجتماعی استانداری در جمع صمیمی اعضاء موفق کانون و خانواده هایشان ضمن تشکر از تلاش این عزیزان گفت: پس از انقلاب در زمینه های فرهنگی فعالیت های خوبی در استان صورت گرفته که برای رسیدن  به  حد مطلوب می بایست تلاش بیشتری کرد.

وی اظهار داشت : یکی از ملاک های غلط ارزشیابی مدیران بخصوص در بخش های فرهنگی توجه به توسعه سخت افزاری است که می بایست در کنار سخت افزار به تولید نرم افزار و توسعه زیر بناهای فکری بیش از توسعه فضاها و امکانات فیزیکی توجه شود.

خلیجی ادامه داد: در جامعه مشاهیر و مفاخری داریم که با وجود کسب شهرت ممکن است مایه افتخار نباشند ، اما یک سری مفاخر داریم که علاوه بر نامداری جزء افتخارات و بزرگی های ما هستند.

وی در پایان از مربیان و خانواده ها خواستند در تربیت بچه ها  ، بخصوص نخبه ها  به مسائل اعتقادی توجه ویژه داشته باشند.

 

 

در ابتدای این مراسم غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری استان   نیز طی سخنانی ضمن تشکر از خانواده های بچه ها به سبب مهیا کردن بستر مناسب جهت رشد این عزیزان با ذکر فرمایشی از مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی گفت: ورزش و هنر در کنار تحصیل باعث رشد فکری و جسمی بچه ها می شود و پرداختن به این سه مقوله در کنار یکدیگر باعث پیشرفت جامعه می شود.

 

 

ایشان در ادامه افزودند: یکی از دلایل موفقیت این گروه و تمامی اعضاء موفق کانون این است که مربیان ما در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان بین فرزند خود و دیگران تفاوتی قائل نیستند.

قادریان در پایان ضمن تشکر از حمایت های مسئولین استان  از خداوند متعال برای کسب موفقیت و افتخار آفرینی بیش از پیش فرزندان این دیار دعا کردند.

در پایان این مراسم پس اجرای مجدد نمایش توسط بچه ها از تمامی آنان تقدیر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد