نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

جشن بزرگ کودک

 

در حضور بیش از ده هزار بوشهری

 

 

بزرگ ترین جشن خیابانی کودکان

 

 

در بوشهر برگزار شد

 

 

 

با حضور هزاران نفر از خانواده های بوشهری و مسئولین استان در کنار ساحل زیبای خلیج فارس جشن بزرگ کودک برگزار شد.

 

 

 

    به گزارش روابط عمومی کانون این مراسم را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با مشاکت بانک رفاه و استانداری بوشهر با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار کرد.

    غلامعلی قادریان مدیر کانون پرورش فکری استان بوشهر - در ابتدای این برنامه با حضور در میان جمع کثیری از مردم بوشهر به تشریح فعالیت های دستگاه مطبوع خود پرداخت. وی ضمن دعوت از خانواده های محترم بوشهری برای حضور فرزندانشان در مراکز فرهنگی هنری کانون گفت: مراکز کانون دارای توانمند ترین مربیان استان در زمینه ادبی ، فرهنگی و هنری است که با حضور پر شور بچه ها زمینه های بروز استعداد و خلاقیت این عزیزان بیش از هر مکان دیگری مهیا می شود.

 

 

ایشان از مهم ترین اهداف برپایی جشن بزرگ کودک را شادی کودکان بر شمرده و افزود: کودکان حق دارند شاد باشند و در فعالیت های فرهنگی اجتماعی حضور فعال داشته باشند. وی در پایان صحبت های خود گفت: این مراسم قرار بود در روز جهانی کودک برگزار شود که به دلیل گرمای هوا و مصادف شدن با ماه مبارک رمضان این مراسم در روز 28 مهر ماه اجراء گردید.

    بر اساس این گزارش بخش قابل توجهی از جشن بزرگ کودک به کارگاه های متنوع هنری اختصاص داشت.

صدها کودک بوشهر با حضور درکارگاه های نقاشی با انگشت ، ایستگاه نقاشی وکارگاه سفالگری صحنه های زیبایی از مشارکت فزرندان و مادران بوشهری را به وجود آوردند.

    مسابقه پرواز بادبادکها نیز یکی از پر مخاطب ترین برنامه های این مراسم بود. در این بخش صدها کودک و نوجوان به اتفاق والدین خود در مسابقه پرواز بادبادکها شرکت کردند.

    در بخش دیگری از فعالیت های متنوع جشن بزرگ کودک که هزاران مخاطب را به خود اختصاص داده بود . اجرای نمایش شاد عروسکی رنگین کمان دوستی کاری از اعضاء مرکز بوشهر و هم چنین اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و هنری با حضور بچه و والدین ایشان بود.

    عرضه محصولات فرهنگی کانون و اهدای بادکنک به بچه ها نیز از دیگر برنامه های کانون در این مراسم بود که با استقبال خوب خانواده های بوشهری همراه گردید.

    شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن اهداء جایزه به ده ها کودک و نوجوان  از طرف بانک رفاه به 14 برگزیده کودک در بخش های مختلف کارگاهی 14 حساب پس انداز کودک و نوجوان اهداء گردید. 

    حضور یگان های نیروی انتظامی ، گروه موزیک نیروی دریایی ارتش و همکاری شهرداری بوشهر و بسیج مرکزی این شهر با کانون به نظم و شور این مراسم افزود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد