نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

روزی کلاغی در برزیل

 

 

جشنواره فیلم انیما ماندی برزیل فیلم «روزی کلاغی» آخرین ساخته عبدالله علیمراد کارگردان سرشناس ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

 

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهر ریودوژانیرو برزیل در روزهای 8 تا 17 و شهر سائوپائولو نیز در روزهای 20 تا 24 تیر امسال میزبان جشنواره انیما ماندی است که در آن فیلم‌های مختلف کشورهای جهان در پنج مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

       پویانمایی 20 دقیقه‌ای عروسکی روزی کلاغی عبدالله علیمراد با نویسندگی ابراهیم فروزش در میان مجموعه چهارم جشنواره انیما ماندی در کنار فیلم‌هایی از کشورهای انگلستان، ژاپن، آمریکا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، برزیل و کره جنوبی نمایش داده می‌شود.

       روزی کلاغی داستان کلاغ طمع‌کار و عاشق گردو و پنیر و صابون است که در عین حال علاقه زیادی هم به اشیاء براق مانند کلید، سکه و جواهرات دارد و این علاقه‌مندی مشکلاتی را برای آدم‌ها به وجود می‌آورد تا این که روزی این کلاغ جواهرات گرانبهای حاکم را می‌رباید.

       این فیلم در پنجمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در اسفند سال گذشته عنوان بهترین فیلم کودک و نوجوان این جشنواره را با دریافت تندیس طلایی از آن خود ساخت و پس از آن نیز در بخش مسابقه جشنواره‌ هاید‌ای ژاپن حضور داشت.

 

خبر مرتبط به همراه عکسهای بیشتر از فیلم:

روزی کلاغی به ژاپن رفت

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد