نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

راهیابی فیلم ریشه در آسمان به بخش مسابقه جشنواره زلین چک

راهیابی فیلم ریشه در آسمان به بخش مسابقه جشنواره زلین چک

 

       جشنواره بین‌المللی فیلم زلین در حالی کار خود را در کشور چک آغاز کرده است که فیلم «ریشه در آسمان» ساخته فرخنده ترابی کارگردان ایرانی در بخش مسابقه آن حضور دارد.

 

       به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهل و هفتمین دوره این جشنواره معتبر سینمایی از روز 6 خرداد آغاز شده و تا روز 12 خرداد در آن فیلم‌هایی از 40 کشور جهان مانند آلمان، چک، آمریکا، فرانسه، رومانی، چین، ایتالیا، هند و اتریش به نمایش گذاشته می‌شود.

       پویانمایی ایرانی «‌ریشه در آسمان» علی‌رغم زمان کوتاهی که از ساخت آن می‌گذرد تاکنون جشنواره‌های متعدد و معتبری را در سطح جهان تجربه کرده است که از جمله می‌توان به جشنواره‌هایی در قبرس، انگلستان، پرتغال، آلمان، کره جنوبی و مصر اشاره کرد.

       جشنواره زلین از بخش‌های مسابقه‌ای مختلفی مانند «فیلم‌های بلند»، «فیلم‌های انیمیشن»، «فیلم‌سازان نوپای اروپا»، «فیلم‌های دانشجویی»، «فیلم‌های تبلیغاتی» و بخش‌های دیگری مانند «چشم‌انداز»، «فیلم‌های مستند» و «تولیدات سینمایی و تلویزیونی چک» تشکیل شده است.

       ریشه در آسمان در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود ضمن این که برگزار کنندگان جشنواره 8 کنفرانس مختلف مطبوعاتی را برای نقد و بررسی آثار شرکت کننده تدارک دیده‌اند.

       همچنین علاوه بر برگزاری کارگاه‌های مختلف، کنفرانس نیز با حضور دست‌اندرکاران حرفه‌ای سینما در خصوص سینمای اسلوونی در حاشیه این جشنواره برپا می‌شود.

       جشنواره فیلم زلین روز 6 خرداد با نمایش فیلم «شرک 3» محصول سال 2007 آمریکا کار خود را در کشور چک آغاز کرد.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد