نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

مربیان موفق

دو نفر از مربیان کانون استان مربی موفق کشوری شدند

 

خانم ها زکیه امیر پور و ملیحه کرمی از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بوشهر به عنوان مربی موفق کانون در سطح کشور معرفی شدند.

    به گزارش روابط عمومی کانون طی مراسمی که به همین مناسبت در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد از خانم زکیه امیر پور به عنوان یکی از 18 مربی مسئول موفق مراکز فرهنگی هنری و خانم ملیحه کرمی به عنوان یکی از 18 مربی فرهنگی موفق کانون در سطح کشور معرفی و تقدیر بعمل آمد.

 

 

 بر اساس این گزارش  در این آیین با اهدا جوایزی از 55 مربی موفق کانون در بیش از 720 مرکز فرهنگی‌، هنری در سراسر کشور قدردانی شد ضمن این که برای نخستین بار از 10 مرکز فرهنگی‌، هنری به عنوان موفق‌ترین کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور تقدیر بعمل آمد.

 

 

غلامعلی قادریان مدیر کانون استان بوشهر-  در گفتگویی با خبرنگاران گفت: استان بوشهر برای اولین بار شاهد موفقیت هم زمان دو مربی کانون در طول یک سال می باشد. وی ضمن توانمند دانستن کلیه مربیان استان افزود: مربیان کانون با حداقل امکانات تا کنون توانسته اند بدون هیچ توقعی خدمات فراوانی را در عرصه فرهنگ و هنر استان ارائه نمایند.

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از 60 مربی فرهنگی ، هنری و ادبی در 17 مرکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار و پستی استان مشغول به فعالیت می باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلستان هنر(بردخون) دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 12:57 http://h-honar.blogfa.com

با سلام
خسته نباشید می گم به مربیان زحمتکش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان-- به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد