نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
نقش های آفرینش

نقش های آفرینش

آفرینش های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

روز جهانی تئاتر در کانون جشن گرفته می‌شود

روز جهانی تئاتر با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه نمایش و نمایش عروسکی ایران در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشن گرفته می‌شود.

       به گزارش روابط عمومی کانون، در این آیین که ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در مرکز تئاتر آغاز می‌شود پیام سیدمهدی شجاعی رییس مرکز استیج ایران خوانده خواهد شد و مرتضی حیدری مدیر مرکز تئاتر کانون ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز به برنامه‌های آینده آن اشاره خواهد کرد.

       اجرای کنسرت توسط کودکان و اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه نمایشنامه‌نویسی با موضوع پیامبر اعظم‌(ص) از دیگر برنامه‌های جشن روز جهانی تئاتر به شمار می‌رود.

       مرکز تئاتر کانون در ساعت 13 همین روز نمایش «چه خبره؟ چی شده؟» به کارگردانی عادل بزدوده را نمایش می‌دهد.

       این مرکز علاوه بر این، نمایش «گاو» کار مهدی فرشیدی‌سپهر و حامد زحمت‌کش را در روزهای 8 تا 14 اردیبهشت بر روی صحنه برده است.

       روز 13 اردیبهشت نمایش « چه خبره؟ چی شده؟» در ساعت 30/17 اجرا می‌شود.

       بر اساس این گزارش ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 14 اردیبهشت نمایش «رنگین کمان» به کارگردانی مهدی پورطبیب که قرار است پیام صلح و دوستی ایرانیان را با سفری گروهی به مردم 30 کشور اروپا برساند، برای نخستین بار در مرکز تئاتر کانون به اجرا در می‌آید.

       این نمایش کار گروه نمایش چهار پایه است که به صورت زنده و عروسکی به شیوه بی‌کلام، آهنگین و میدانی زندگی چهار نژاد بشر را نشان می‌دهد که می‌خواهند در کنار یکدیگر مسالمت‌آمیز زندگی کنند ولی نیروی شر تلاش می‌کند آنها را از هم دور نگاه دارد.

       از نکات جالب توجه این نمایش قرار دادن تفنگی در تابوت است که در صحنه نمایش و با همراهی تماشاگران صورت می‌گیرد، این تابوت نمادین در کشورهای مختلف به موزه‌های جنگ آنها اهدا خواهد شد.

       مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پارک لاله تهران قرار گرفته است.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 21:56 http://hichkas2000.blogfa.com

سلام آرش جان
ممنون از حضورت وبلاگ خوب و جالبی داری.موفق باشی.
بازم پیشم بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد